کارخانه فولاد میانه
نوشته شده توسط : فولاد تجارت افلاک

کارخانه فولاد میانه

در پهنه‌ی زرخیز ایران، در میان انبوه دشت‌ها و کوه‌ها، شهر میانه آرمیده است. در قلب این شهر، غولِ صنعتگری به نام کارخانه فولاد میانه خودنمایی می‌کند. این کارخانه که با نام مجتمع فولاد آذربایجان نیز شناخته می‌شود، از سال 1368 در حال خلق حماسه‌ای صنعتی است و نام خود را در جرگه‌ی پیشگامان تولید فولاد در ایران ثبت کرده است.

گامی در جهت خودکفایی

تاسیس کارخانه فولاد میانه در راستای سیاست‌های کلان کشور برای کاهش وابستگی به واردات فولاد و تامین نیاز داخلی صورت گرفت. این کارخانه با بهره‌گیری از منابع غنی آهن منطقه و نیروهای متخصص ایرانی توانست گام‌های بلندی در جهت خودکفایی بردارد و زمینه‌ساز رونق و توسعه در منطقه شود.

ظرفیت و محصولات

کارخانه فولاد میانه با ظرفیت تولید سالانه 169 هزار تن میلگرد آهنی و تسمه آهنی، 85 هزار تن نبشی و 127 هزار تن ناودانی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد در شمال غرب کشور به شمار می‌رود. محصولات این کارخانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب به سراسر ایران ارسال می‌شود و در صنعت ساختمان، راه‌سازی و پروژه‌های عمرانی کاربرد فراوان دارد.

فناوری و نوآوری

مجتمع فولاد آذربایجان همواره در مسیر به‌روزرسانی فناوری و ارتقای کیفیت محصولات گام برداشته است. استفاده از روش‌های نوین تولید، ماشین‌آلات پیشرفته و سیستم‌های کنترل کیفیت دقیق، این کارخانه را به یکی از مدرن‌ترین واحدهای فولادی کشور تبدیل کرده است.

مسئولیت اجتماعی

کارخانه فولاد میانه در کنار فعالیت‌های تولیدی، به مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز اهتمام ویژه‌ای دارد. ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه، حمایت از آموزش و پرورش، توسعه زیرساخت‌ها و حفاظت از محیط زیست از جمله اقدامات این کارخانه در راستای ایفای تعهدات اجتماعی خود است.

چشم‌انداز

مجتمع فولاد آذربایجان با عزمی راسخ در مسیر رشد و توسعه گام برمی‌دارد. افزایش ظرفیت تولید، تنوع‌بخشی به محصولات، صادرات به بازارهای جهانی و تبدیل شدن به قطبی در صنعت فولاد منطقه از جمله اهداف بلندپروازانه این کارخانه در سال‌های آینده است.

کارخانه فولاد میانه، نمادی از اراده و توانمندی ایرانیان است. این کارخانه با تولید محصولاتی باکیفیت، نقش مهمی در توسعه صنعت کشور ایفا می‌کند و راه را برای پیشرفت و سربلندی ایران هموار می‌سازد.

کارخانه فولاد میانه - آهنین افلاک





:: برچسب‌ها: آهنین افلاک , فولاد تجارت افلاک , کارخانه فولاد میانه , تیرآهن , میلگرد , نبشی و ناودانی , خرید آهن , فروش آهن , محسن کاکولوند , عارف کاکولوند , گالوانیزه ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: